Bedankt! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Michelle Veen - WaarBenJij.nu Bedankt! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

Bedankt!

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Vier dagen voor vertrek, koffer ligt open en klaar om ingepakt te worden, ik heb eergisteren al m'n kleding een beetje uitgezocht, stoelen in het vliegtuig zijn al gereserveerd en sinds vanmiddag al ingecheckt, alle papieren van de gemeente 'lijken' compleet: uitschrijving Nederland, VOG, maar ook de sportschool en mijn telefoon is opgezegd.. Als iemand me zo bezig zou zien, iemand die me niet kent, zou die zeker denken dat ik mega gestructureerd en georganiseerd ben!

Niet wetende dat ze hier bij mij thuis al een paar weken met iemand moeten dealen die zwaar vergeetachtig is, wel luistert maar niets hoort en gillend, rennend, lachend, springend voorbij komt. Dat mijn vrienden (net niet) gek worden van mijn chaotische aanvallen, gekke buien, praten tegen een muur, zelf gestrest raken van mijn overvloed aan energie en hebben leren omgaan met een autistische ADHD'er tijdens paniek aanvallen. Daar kan natuurlijk geen bedankje tegenop.. Maar ik kan jullie garanderen: nog even en er is weer rust!

Natuurlijk heb ik ook nog een waslijst met dingen die ik nog wel moet kopen, maar WAAROM weet ik die middernacht altijd het allerbest? En op de momenten dat ik tijd heb en bezig ben met voorbereidingen niet meer? Nu maar weer verder met 38746252 keer alles opnieuw opvouwen, verplaatsen, tellen en checken wat ik nog mis, aangezien ik dat nog maar 17 keer gedaan heb vanmorgen.

THANKS GUYS! XXX





  • 28 Juli 2014 - 17:31

    Lisa:

    HAHAHAHAHAHAH Miess
    Ik zie dit zou voor me... de 1ste keer dat ik dat zag was toen we weggingen bij Miss Lydia. Ga je gekkigheid, drukheid en humor missen!!!
    Heel veel plezier en geniet!!!
    Dikke kus

  • 28 Juli 2014 - 20:59

    Yvonne:

    Oooo zo herkenbaar, ik kijk nu al uit naar je reisverslagen.
    Ik moet schrijven wij zegt Jan. Hahaha
    We missen die wervelwind best zo af en toe.
    We wensen je al het plezier van de wereld.
    Dikke kus.
    Jan en Yvonne

  • 01 Augustus 2014 - 00:04

    Marah:

    Heel leuk juf en nog veel succes!

  • 01 Augustus 2014 - 00:11

    Xiomara:

    Veel plezier juf op aruba
    En maak er een gezellig jaartje van
    En blijf net zo gezellig zo als u eerst
    Was ik ga u heel erg missen
    Dikke knuffels xiomara

  • 01 Augustus 2014 - 00:17

    Marah:

    De vorige reactie was een beetje kort dus nu een andere;)
    Lieve juf Michelle ik ga u heel erg missen maar toch moet u wel genieten op Aruba. Lekker handig steeds uw kleren opnieuw vouwen. De leuke twee jaren met u waren echt top! Heel veeeeeel plezier in Aruba, liefs Marah

  • 01 Augustus 2014 - 10:23

    Kelly:

    Je had collimniste moeten worden mokkel! Hahah ik ga je verhalen vomgen, loveyaaa

  • 01 Augustus 2014 - 12:00

    Hannah:

    Juf ik wens u veel plezier op Aruba
    De 2 jaren de ik met u heb gehad waren geweldig
    Ik zal u heel erg gaan missen
    Liefs,Hannah

  • 04 Augustus 2014 - 15:07

    Dilara :

    Lieve Juf Michelle, ik ga u heel erg missen, we hadden echt super leuke tijden samen die ik nooit zal vergeten, veel plezier op Aruba, liefs Dilara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Michelle

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 31564

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 11 Juli 2015

Jaartje lesgeven op Aruba

19 April 2015 - 25 April 2015

Marrakech

19 Februari 2011 - 14 Mei 2011

Stage in Peru!

Landen bezocht: