Jaartje lesgeven op Aruba - Reisverslagen van Michelle van Veen - WaarBenJij.nu Jaartje lesgeven op Aruba - Reisverslagen van Michelle van Veen - WaarBenJij.nu
Jaartje lesgeven op Aruba

EINDELIJK! Na jaren praten over werken in het buitenland of zelfs emigreren vertrek ik voor een jaar werken naar Aruba! Al vanaf m'n 16e heb ik het over au pair zijn in Spanje of nanny in Engeland. En nu ga ik als JUF richting Aruba! Na mijn minor internationalisering, drie jaar geleden in Peru, is het nu tijd voor een baan in het buitenland. De taal is een klein obstakel, maar die overleven we wel!

Ik zal niet fanatiek verslagen gaan schrijven, wel komen mooie momenten van het werk, tripjes en reisjes hier terecht! Rio de Janeiro, Curaçao, Miami & de Bahamas, Peru en nog wat andere landen staan al op de planning voor een bezoekje! Wil je bericht krijgen als ik een nieuw verslag heb geschreven, dan kun je ergens je mailadres toevoegen.

Tot over een jaartje! Liefs xxxx

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2014

Vragen, visite & vakantie!

09 September 2014

Eerste maand werken

08 Augustus 2014

Eerste week!

28 Juli 2014

Bedankt!
Michelle

Michelle

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31570

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 11 Juli 2015

Jaartje lesgeven op Aruba

19 April 2015 - 25 April 2015

Marrakech

19 Februari 2011 - 14 Mei 2011

Stage in Peru!

Landen bezocht: