Relax dagje - Reisverslag uit Lima, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Lima, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Februari 2011 | Peru, Lima

Buenos todos!

Gister stond het museum op de planning, maar daar is helaas niets van terecht gekomen. We stonden om 8 uur op en zijn tot 12.00 uur bezig geweest met ontbijten en zitten in de tuin.

Toen besloten we lopend naar Barranco te gaan om daar te kijken voor leuke winkels. Maar we eindigden bij een supermarkt en vonden daar hollandse melk! Jaja, met een melkmeisje erop (zie foto).

Toen we 's middags na een lange wandeling weer aankwamen bij het hostel hebben we lekker met onze Nederlandse vriendin Edith gezeten en lekker bijgekomen. Later kwam Joe uit Amerika ook weer aan in het hostel en hij liet ons zijn nieuwe aanwinsten zien. Jullie moeten weten dat Joe geen huis heeft, hij leeft overal. Nu voor een maand in Lima, maar ook in Parijs, een jaar in Australia echt overal! En hij is een held in afdingen. Dus hij liet ons heel trots zien hoeveel hij had afgedingt.

Om 6.30 pm moesten we bij de macdonalds langs het kennedy parc zijn en daar zou Eric ons oppikken en ons meenemen de stad in. Hij nam ons mee naar de Inca plaza. Een plek met allemaal leuke souvenirs. We gingen uiteten bij een restaurant dat Norky's heet, met kip en patat! & na het eten zijn we bij Eric zijn tante en oom geweest op een afscheidsfeestje van zijn nichtje. Rond 11 pm bracht hij ons met de taxi naar het hostel en zijn we direct gaan slapen.

Vandaag staat een dagje met Edith op de planning, eerst het strand en dan de winkels bekijken waar de locals hub kleding halen, maar het was net aardig bewolkt dus we gaan misschien eerst winkelen en dan pas richting het strand.

Ik moet echt even kwijt dat ik het super vind dat er steeds zoveel mensen zijn die wat van zich laten horen! Elke keer kijk ik weer uit naar jullie leuke reacties!

Heel veel liefs vanuit Lima
(L)

• 22 Februari 2011 - 16:44

Opi:

ik ben blij dat het met je goed gaat. geniet er maar van. lisanne blijft een paar nachtjes slapen morgen gaan we naar het W.C. bakje doen. hier is alles goed. heel erg koud,maar we gaan de goede kant uit. groeten opi ++++

• 22 Februari 2011 - 17:31

Tim:

hey lief
    hadden zo nog meer Nederlandse producten in dat winkeltje ?

ben je gisteren trouwens nog naar dat park geweest met al die fontijnen ?.

het is hier in NL zo koud dat is echt niet normaal xxx.
    jij vind het leuk dat wij reageren MAAR wij vinden het nog VEEL leuker om jou verhalen te horen

dikke kus
    en veel liefs !!!
    (L)!!

• 22 Februari 2011 - 18:32

Isa The Beest:

Klinkt leuk!

Ik bekijk de snowboard foto's en mis je!
    Veel plezier meis!

• 22 Februari 2011 - 19:16

Shenifa:

Goed te horen dat je het naar je zin hebt. En je leert ook meer mensen kennen, dat zit goed. Het komt zeker goed met jou en Lisa!!!
    Hier is zoals je leest koud, totaal niets voor mij. Maar jha, komt allemaal goed. Ik lees graag jou verhalen. Kan ik een beetje een beeld krijgen van jou leven in Peru.
    Veel liefs

• 22 Februari 2011 - 20:05

Lisanne THE BEST!:

Kijk die opa van je gaan dan haha! WC is winkel centrum! Maar fijn dat je het leuk hebt, wat tim zegt het is hier inderdaad erg koud! Verschrikkelijk ben blij dat de zon erbij schijnt! Want dat is wat warmer, maar vind het leuk om te lezen dat het goed gaat! dikke pakkerd xxx

• 23 Februari 2011 - 09:28

Marianne:

Heeej chickiee,

Leuk om al je verhalen terug te lezen ;)
    en je foto's te zien.
    Je hebt t wel naar je zin dus daar.. Dat is mooi!

Je doet wel een hoop leuke dingen dus :)
    Wanneer begin je trouwens bij die school?

Nou, ik vermaak me ook nog wel hierzo tot nu toe :p maar ik mis je wel hoor :(
    enne.. ik hoop dat we snel een x kunnen skypen ook al is er zoveel tijdsverschil..
    Moeten we echt even doen hoor!
    Nou heel veel plezier nog daar en spreek je snel!

Kusjess <3

• 23 Februari 2011 - 09:45

Tessa:

Heey mafkees,

Wat een geweldige ervaring joh, ik ben jaloers:P Je hebt al veel meegemaakt joh in die korte tijd, het zal zeker een reis worden waar je nooit meer over uit gesproken raakt;-)
    Leuke foto's ook trouwens,
    Vandaag ga je de bergen in toch?! Heel veel succes,,

Ps. niet te veel cavia's eten, want dan krijg je ruzie met me!!

Mis Y !! Kus

• 27 Februari 2011 - 14:18

Fleur:

Wat super leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Leuke verhalen om te lezen en zo een beetje idee te krijgen hoe het er daar aan toe gaat.
    Je zonnebril komt volgens mij goed van pas, haha?

Liefs xxx