Musicaaaaaa & teatroo - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu Musicaaaaaa & teatroo - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

Musicaaaaaa & teatroo

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

18 April 2011 | Peru, Arequipa

Holaaaaa!

Wat een week alweer, even alles op een laag pitje. We hebben afgelopen week geobserveerd bij de muzieklessen omdat we onze laatste twee weken deze lessen zullen overnemen bij 3th , 4th en 5th grade. Even een onderzoekje voor muziek kunnen uitvoeren en de drama opdracht gedaan! De muzieklessen zijn hier zoveel beter dan de lessen die ik in Nederland heb gezien of zelf heb gehad op de basisschool! Elke student is verplicht om een muziekinstrument te bespelen. En niet zomaar een instrument, nee een Zampoña (pamfluit) of een Quena.

Bijna elke dag van afgelopen week na school zijn we op zoek gegaan naar souvenirs, aangezien onze tijd hier er bijna opzit en deze week ernstig druk gaat worden! En steeds weer mn nieuwe hobby kunnen oefenen: afdingen! Wat is dat leuk zeg. En wat voelt het goed als je er een flink bedrag af hebt kunnen lullen!

Vrijdag zijn we bij een kliniek langsgeweest die is opgezet door een Nederlandse vrouw. Speciaal voor arme kinderen die daar dan terecht kunnen. Het was sinds donderdag geoepend en het was echt super mooi! De eigenaresse was op dat moment niet aanwezig dus die zou ons voor een eventueel nieuwe afspraak bellen.

Zaterdag gaf ik eindelijk de drama workshop! Van de 58 oooh zo enthousiaste studenten kwamen er uiteindelijk 7 opdagen. Hahahahah! Het was een leuk groepje en we hebben echt prachtige scenes gehad en lachmomenten. Maar na een klein uurtje moest ik toch afsluiten, wat de studenten minder leuk vonden.

In de avond heerlijk een drankje gedaan bij een schattig restaurantje aan Plaza de Armas. Samen met Juliette en vervolgens bij the Chill Out bar aan de cocktails gegaan en lekker gedanst. Was echt een heerlijk topavondje!

Zondag lekker een dagje met zn tweeen thuis. Haar geverfd (uitwasbaar!) Maar het is lichter geworden i.p.v. donkerder echt balen!

Op dit moment zit ik weer eens te stuiteren op mn stoel! Over een paar minuten gaan we gauw naar huis om om te kleden en dan richting het vliegveld om Marjolein op te halen! YESYESYES! Het wordt een fantastisch leuke en drukke week! Heb er keiveel zin in!

Amoreeee!

• 18 April 2011 - 17:40

Yvonne:

Heerlijk om weer van je te lezen.
    Je beleefd het toch maar even in je jonge leven, stiekem ben ik een beetje jaloers. Blijf lekker genieten.
    Knuffel

• 18 April 2011 - 18:20

FRANS:

Wat beleef jij toch veel en spannende en leuke dingen geniet ermaar goed van meisje, je neemt dit mee voor je hele leven als een mooie ervaring,

Gr. Frans

• 18 April 2011 - 19:09

Rob&Yvonne:

Wijffie!!!!Wat geweldig weer!!!Enjoy enne.....we zijn wel weer blij als we je weer ff kunnen knuffelen in live!!!Lieverd dikke kuzzzzzzz!!

• 19 April 2011 - 00:59

Naomi :

Hey Mich!

Succes deze week met je praktijkbezoek;) xx

• 25 April 2011 - 16:04

Esther Somers:

Veel toitoitoi bij je regiobezoek van Marjolein! Suerte!

Ontvang ik als tutor het lesbezoekverslag? :)

• 25 April 2011 - 17:05

Tessa:

Heey sweet,

Onder het Msnen ben ik effe je reisverslag aan het lezen, hahaha maar Marjolein is alweer thuis!!
    Net Nederland dan... 7 van 58 :O
    Ligt vast niet aan jou;)
    Wat een mooi verhaal van die vrouw die dat daar heeft opgezet, zie je daar veel straatkinderen dan??

(K)