Gek dagje - Reisverslag uit Pisco, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu Gek dagje - Reisverslag uit Pisco, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

Gek dagje

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Februari 2011 | Peru, Pisco

Buenos noches,

Vandaag was zo een dagje die je liever even overslaat. Vanmorgen begon rustig met Lisa en Edith aan het ontbijt. Rond half 12 vertrok Edith naar haar zoon om die gedag te zeggen en vanavond dan eindelijk na een vakantie van 7 weken maar eens naar huis te gaan. Dit was even heel apart en heel snel. Waar je snel achter komt als je aan het rondreizen bent is dat je veel mensen leert kennen, maar dat er dus ook snel een moment komt dat je gedag gaat zeggen. Maar goed hoort erbij..

Om 1 uur vertrokken we met de auto naar het busstation waar we om 2 uur wegreden. We hadden de opdracht gekregen om tot het eindstation te blijven zitten, maar op een gegeven moment werd ons disctrict (San clemente, Ica) omgeroepen. Dus wij stapten uit. Een man met de naam Rafael zou ons naar het hotel brengen en morgenochtend ophalen. toen wij een man vroegen of hij Rafael heette zei hij ja, maar gelukkig kwam daar net de echte Rafael aan. Hij kon ook zeggen door wie die was gestuurd dus dat bevestigde even dat het goed zat. Waren we bijna bij de verkeerde ingestapt, hahahaha. Rafael is echt een super grappig ventje. Hij bracht ons naar het hotel, legde het een en ander voor morgen uit en ging toen weer weg.

Lisa en ik besloten even naar de supermarkt te gaan hier in Ica, dan een drankje te doen, te eten en vroeg naar bed te gaan. Morgen wordewn we om 7.20 voor de deur verwacht! Maar nu komt dus een andere kant van het reizen.. Iedereen keek ons vies aan hier op straat, de mannen spraken ons allemaal aan en het was voor het eerst sinds deze paar dagen dat we ons totaal niet op onze gemak voelden. En dat terwijl ik niet snel het gevoel heb dat ik het niet vertrouw.. Dus na gauw de boodschappen gescoord te hebben, meteen naar het restaurant, wat overigens wel heel leuk was. En nu weer in het hotel gelukkig.. Zo even douchen en dan naar bed!

Morgen ochtend vroeg ontbijten, vroeg met Rafael naar de haven. Daar wacht ons een boottocht van 1.5 uur naar de Ballestas islands (met zeeleeuwen en pinquins!) en dan weer terug 1.5 uur. 'S middags naar het Nacional parque en dan met de bus naar Ica, waar een heerlijk hotel met zwembad op ons wacht voor een dagje pure ontspanning!

Liefs!

• 24 Februari 2011 - 07:22

Shenifa:

Wat een geluk dat de "echt" Rafael eraan kwam. Moet niet denken aan wat er had kunnen gebeuren. Gedurende deze reis zullen jullie veel leuke, maar ook rare dingen meemaken. Vandaag hebben julle weer een leuke planning, dus het komt allemaal wel goed met jullie.
    Veel plezier!!

• 24 Februari 2011 - 15:29

Tim:

het mop.

dan begint het rond reizen nou echt :P.
    en iedereen die jullie vies aan keken die weten niet wat ze missen (A)(A) hahaha.

morgen dus lekker een stukje varen en naar het park en daarna lkkr ontspannen hebben jullie ook wel verdient ;)

xxxxx
    (L)YA!

• 24 Februari 2011 - 16:53

Rob&Yvonne:

Hey meis!!!nou...zo zie je maar weer.....wéér wat geleerd!!!een wijze les dus...war die reis al niet goed voor is!!!
    Geniet van de boottocht!!!als je weer terug bent vaar je ook een keer met ons mee dan???
    Lieverd....veel plezier!!!Dikke knuf van ons!

• 25 Februari 2011 - 17:51

Tessa:

Bah, wat een engerd!! Pas maar op jij!! Blijf vooral goed bij elkaar;-)

Wat maak je een hoop mee zeg in die korte tijd!! Het lijkt wel een spannende roman die ik elke keer kan lezen!!
    Heel veel plezier de komende tijd,,

Kus XX.

• 10 Maart 2011 - 06:36

David:

Je beleeft al heel veel in een paar dagen . Geniet er maar met volle teugen van. Straks begint het echte werk (stage)Mooie fotos .