Super (drukke) dag! - Reisverslag uit Ica, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu Super (drukke) dag! - Reisverslag uit Ica, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

Super (drukke) dag!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Februari 2011 | Peru, Ica

Buenos noches!

Vandaag was echt zo super geweldig! Vanmorgen om 6 uur de wekker, douchen en ontbijten, want om 7.20 stond Rafeal ons beneden op te wachten.

Met een taxi naar de haven van Paracas. Daar stapten we op een boot richting de ballestas islands! Het was echt net een paradijs, onze gids zei het zelf ook steeds. Heel veel zeeleeuwen en pinquins gezien! Ook pelikanen en de peruvian meeuwen! Woorden schieten tekort dus heb een hoop foto's gemaakt!

Bij terugkomst in de haven hoorden we van Rafael dat onze tweede trip (paracas nacional parque) een half uur later begon. Dus we besloten even lekker een terrasje te pakken. Maar de tijd ging echt super snel en de mensen waren super langzaam. Dus even met mn gebrekkige spaans uitgelegd dat we haast hadden.. Hahaha: Mi vamos 5 minutos! La cuenta, drinks y food por favor! Hahahaa. Lekker op zn michelle's!

Vervolgens door Rafael naar een busje gebracht die ons naar het Nacional Parque Paracas zou brengen. Het was eigenlijk een rondtour. Hij maakte boven de stad een stop, vervolgens bij fossielen en midden in de woestijn, toen boven aan de rotsen genaamd Le Cathedral. Hier heb je geweldige rotsen aan de oceaan. Maar door de tsunami van 3 jaar geleden kon je ook zien dat er dus hele stukken ontbraken! De vierde stop was bij een plekje met restaurantjes en een klein strandje waar je mocht zwemmen. Niets voor mij.. Was nog ijskoud ook. :P De vijfde stop was bij Laguna de roche (het rode strand) zie foto's en tot slot bij de flamingos. Die je vanaf een km ver mocht bekijken, maar op mn camera nauwelijks te zien zijn.

Nu zitten we in een hotel midden in de woestijn, tussen de sandmountains! Morgen staat om 10 uur sandboarden op het progamma! Echt super! Maar dat komt morgen, eerst avondeten.

Liefs!

• 25 Februari 2011 - 07:31

Tim:

Hey lief..

zo leuk dat je nu al je beesten in het wild ziet.

en dan heb je ook nog 3 foto`s van je zelf er op staan wat wil ik nog meer (A) hahah.

en dat sandboarden van morgen dat wilde je al zo graag doen zo leuk voor je (Y)(Y)

ps ik ben trouwens al weer terug op de kazerne

xxx
    dikke knuffel!!

• 25 Februari 2011 - 17:57

Tes De Jaloerse Bal:

Hey mies,

Jeetje wat een mooie foto's... Zo vet en wat zijn het er een hoop bij elkaar! Zo lief dat peruaanse kindje:P
    Wat een prachtig land,, gelukkig ben je nu weg vanuit dat onveilige plekje .. Geniet ook maar lekker van dat warme weer. Ik was gister met Shenief en Chenille naar het natuurpark, half verdwaald, en ook nog een dikke mist KOUDDD!! Haha

Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaaltje..

Knuffel! Ps. Je wordt al gemist hoor;-)

• 25 Februari 2011 - 17:58

Nog Een X Tes:

Dat sandboarden... echt iets voor jou!! Haha, wist niet eens dat dat bestond!!
    Heb je al een caviosa gegeten?!:P

• 25 Februari 2011 - 19:15

Esther Somers:

Hola Michelle,

Tja, al die dieren, dat natuurschoon en die reisverhalen... daar kan een weekje vakantie in Brabant niet tegenop. De enige exotische dieren die ik voorlopig ga zien zijn verklede dronken mensen, als volgende week carnaval weer losbarst.

Disfrutar!

PS: Rijst in de vorm van een dolfijn, zucht...

• 26 Februari 2011 - 11:28

FRANS:

WAT EEN MOOIE FOTO'S EN WAT HOU JE ONS GOED OP DE HOOGTE.
    MEER FOTO RUIMTE NODIG DAN HOOR IK HET WEL!!!!!
    EN LET GOED OP JEZELF!

• 26 Februari 2011 - 18:12

Miranda:

Heee Michelle,

Wat klinkt dat allemaal leuk zeg! =D Ook mooie foto's, super. Hoe was het sandboarden?! Have fun nog!

xxx

• 26 Februari 2011 - 19:06

Yvonne:

Ik heb net de link gekregen van Tim, en heb me even ingelezen.
    Jeetje wat een avontuur al. En dat voor een week.
    Heelijk om te lezen en fijn om te horen dat je zo geniet.
    Pas goed op elkaar en geniet en blijf schrijven dat doe je goed.

Liefs yvonne