De andere helft van de reis - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu De andere helft van de reis - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Michelle Veen - WaarBenJij.nu

De andere helft van de reis

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

27 Februari 2011 | Peru, Arequipa

Ola!

Het heeft een paar dagen geduurt maar hier dan eindelijk weer even een berichtje uit Peru!

Vrijdagochtend wezen sandboarden in de woestijn! Echt super gaaf met een buggy de bergen in en keihard naar beneden. Een enkele keer zelfs een paar meter van de grond af! Het sandboarden zelf was echt super zwaar. Het lijkt totaal niet op snowboarden of wakeboarden. En terwijl je naar beneden glijd loopt de hete zand je schoenen in en verbrand je je tenen dus, hahahaa, dus elke keer schoenen uit en weer legen en dan weer aan. In de middag heb ik bij het zwembad gelegen en proberen te slapen, want vanaf donderdag avond voelde ik me al niet zo goed worden..

Zaterdag ochtend stonden de nascalines op de planning. Nog steeds niet helemaal lekker reden we vroeg in de ochtend al naar het vliegveldje en daar stonden van die kleine vliegtuigjes! Na 2.5 uur wachten waren we eindelijk aan de beurt. Van te voren werd al verteld dat er een hoop turbulentie kan zijn, en dat was inderdaad waar! Toen we weer aan de grond stonden ging het helemaal niet zo lekker dus besloten we naar het hotel te gaan en te vragen of we een kamer mochten huren tot aan de avond. Daar heb ik van 1 tot 6 half liggen slapen en ziek liggen zijn. Na een douch en een broodje werden we alweer gehaald voor de busreis naar arequipa!

En hier lig ik dan in een hostel vlak bij de Plaza de Armas, wat ongeveer 16 euro voor 2 personen kost. Beide hartstikke brak van de busreis. & nog steeds niet helemaal beter. Maar wel aangekomen op onze bestemming en over 2 dagen ons eigen appartementje! Echt een heerlijk vooruitzicht.

Liefs

  • 27 Februari 2011 - 14:08

    Ashley:

    Wat cool dat zandboarden zeg! Echt gaaf!
    Doe je wel rustig aan chick, denk ook beetje aan jezelf he!
    Viel spass
    Kussie

  • 27 Februari 2011 - 14:25

    Michelle Van Veen:

    Ja jullie zonnebril komt zeker goed van pas, en die oorbellen heb ik ook al aangehad. Want hoe kleiner hoe beter! xx

  • 27 Februari 2011 - 14:25

    Fleur:

    Was super gaaf dat zandboarden zeg!
    Doe je wel rustig aan en niet ziek worden he!
    Zo te horen ben je volop aan het genieten.

    Hier in Nederland is het niet echt best met het weer, regen regen en nog eens regen.

    Have fun chick!
    Liefs xxxx

  • 27 Februari 2011 - 14:29

    Jan En Yvonne :

    Nou vrouwtje ik hoop dat je snel opknapt en weer verder kan genieten.
    Wel gaaf dat zandboarden lijkt me.
    Beterschap en tot scrhrijfs.

    Dikke knuffel van ons

  • 27 Februari 2011 - 15:42

    Tim.:

    hey lief.

    hoop snel dat je je beter voelt.
    wel jammer want toen jij op msn was. zat ik beneden voetbal te kijken en toen ik in de rust naar boven ging was je net off line :(.

    gelukkig zijn jullie over 2 dagen lekker bij jullie appartement dus denk dat jullie dan ook meer rust hebben en dan zal je hoop ik ook snel beter worden

    dikke kus en knuffel (L)!!

  • 27 Februari 2011 - 20:18

    Frans:

    hey meisje,
    gaaaaaaaaaaf dat zandboarden maar denk een beetje aan jezelf.
    geniet ervan en maak er wat moois van!

  • 28 Februari 2011 - 14:06

    Tessa:

    Heey Krullie(A)

    Wat kut joh dat je ziekjes bent.. misschien door al dat andere eten?! Of overmoeid?! Hoop voor je dat het snel bij trekt!
    Ik mis je wel hoor!! En je hebt weer gezorgd voor mooie fotootjes!
    Volgens mij zijn al die indrukken voor de reis wel super, maar volgens mij is het ook wel lekker als je straks op een vast stekkie zit.
    Beterschap hé krullenkopje!!

    (K) X

  • 28 Februari 2011 - 19:55

    Esther Somers:

    Meestal knap je snel weer op als je eenmaal (weer) 'thuis' bent. Dus zorg maar dat het snel je thuis wordt daar!

    Que te recupas!

  • 01 Maart 2011 - 16:06

    Bianca:

    Hi Michelle,

    fijn dat je het zo naar je zin hebt daar :) Hele mooie foto's zeg en dat sandboarden lijkt me echt supperr leuk!! wist niet dat dat bestond.

    & wnnr begint je stage?

    xxx Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Michelle

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 31585

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 11 Juli 2015

Jaartje lesgeven op Aruba

19 April 2015 - 25 April 2015

Marrakech

19 Februari 2011 - 14 Mei 2011

Stage in Peru!

Landen bezocht: